Doorreis naar Miami. Zondag 15 okt

15 oktober 2017 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Vandaag dan toch echt de doorreis naar Miami. Kenny was al vroeg in de morgen vertrokken, aan ons de taak om de boel netjes achter te laten. Net als gister stonden we rond 10.00uur klaar om te vertrekken.
De rit naar Miami zou ongeveer 3,5 a 4uur duren. Onderweg kwamen we vele heftige, korte buien tegen. Reed je zo een heftige bui in, het volgende moment scheen de zon weer. Bijzonder en toch ook weer herkenbaar. Het was geen moeilijke rit, 1 lange weg alsmaar volgen. We hebben nog een tussen stop gemaakt en waren rond 15.30uur in Miami. daar moesten we nog zo'n 20minuten wachten op de huurder voor de sleutel.
Wat een verschil weer met Orlando. Heel.... Miami achtig. Ja, en wat is dat precies? Lastig uitleggen. Toch weer een ander klimaat gevoel, andere sfeer, ander uitzicht.. Gewoon zoals Miami ;).

Ons appartement ligt 2 blokken van het strand vandaan en 3 blokken van alle restaurants enz. Super chill! Nadat we gesetteld waren in ons prachtige appartement zijn we meteen naar het strand gelopen. We zijn meteen het water ingedoken en wat een heerlijke temperatuur! Tot Mark een kwal zag en toen was hij er ineens klaar mee haha! Na nog even gezond te hebben, zijn we daarna ergens wat gaan eten. Niet veel bijzonders, gewoon ergens gezellig wat gegeten.
Terug in het appartement hebben we een planning gemaakt voor de rest van de week en zijn we naar bed gegaan.

1. Gerrit Veeneman:
    16 oktober 2017