Miami. Vrijdag 20 okt

20 oktober 2017 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen wilden we vast oefenen voor zondag, om vroeg om te staan. De wekker ging vandaag om 6.30uur. Waarom? Omdat we de zonsopgang wilden zien in Miami. We verklaarden ons een beetje voor gek, maar waarom ook niet? En daar stonden we om 7.00uur op het strand, te wachten tot de zon op kwam.. Het was een beetje bewolkt, maar toch mooi en goed te zien. De zon zou om 7.20uur opkomen, dus we waren mooi op tijd. Het was mooi om de zon zo op te zien komen. We waren natuurlijk niet de enige, maar het was nog lang niet zo druk op het strand. Na de zon te hebben zien opkomen zijn we weer terug naar het appartement gelopen. Het zou natuurlijk te zot zijn om de dag al rond 8.00uur te laten beginnen.. (hallo, vakantie!) dus daarom zijn we maar weer even terug naar bed gegaan :).

Naarmate de dag opnieuw was begonnen zag hij er hetzelfde uit als gister. Heerlijk op,het strand gerelaxed. Er stond veel wind vandaag en er waren dan ook (zo af en toe) hoge golven. Tegen het einde van de middag hing er ineens een donkere wolk boven ons en begon het te regenen. Nouja het sputterde wat. De wind waaide de wolk snel over. Na een paar minuten was het buitje voorbij, maar we hebben nog nooit zo snel een strand leeg zien lopen. Wat een beetje water wel niet kan doen... bij de zee ;).
Iets later zijn ook wij terug gegaan en zijn we nog uit eten geweest. We hebben erge mazzel gehad met het weer. Niet alleen vandaag, maar de gehele vakantie. In New York heeft het alleen de laatste dag geregend. En in Florida precies op de momenten dat we ergens binnen waren. Pure geluk:)!

Dit was onze laatste volle dag in Miami. Morgen uitchecken, nog even naar het strand en dan terugrijden naar Orlando waar we 1 nacht zullen verblijven.
Op naar huis.... Helaas.....

1. Edith:
    21 oktober 2017
    Nog even genieten ! Goede reis terug !
  2. Corrie:
    21 oktober 2017
    Wat ontzettend mooi. En mark je ogen zijn nog niet wakker haha.
  3. Gerrit Veeneman:
    21 oktober 2017
    Time flies when you'r having fun!