Orlando. Zaterdag 14 okt

14 oktober 2017 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Vandaag stonden we op tijd op zodat we mooi op tijd in Miami zouden zijn. De planning was rond 11.00uur te vertrekken. Mark stuurde in de ochtend de huurder van onze rb&b een berichtje hoe en waar we de sleutel op konden halen. De huurder stuurde terug dat hij ons dan morgen zou treffen... Morgen? Vandaag toch? Hmm.. misschien maar even dubbel checken.
Whoeps!! We hebben ons totaal vergist in de dag en datum! Morgen kunnen we pas terecht in Miami.. Hihi, maar goed dat we erachter kwamen voordat we er al waren!

Goed... Dat betekent dus nog een dag extra in Orlando. What to do, what to do? Eigenlijk hadden Mark en ik wel behoefte aan een dag rust. Dus dat hebben we maar genomen. We hebben gechilled, met Asher en Kenny gewandeld buiten en een foodball gekeken. Het was wel leuk om het met uitleg van Kenny te kijken. Om 19.00uur hebben we nog een stuk van Florida Gators gekeken!
Omdat Kenny morgen vroeg naar het Noorden gaat voor een maand is hij druk bezig met inpakken en wil hij graag op tijd naar bed. Daarom hebben we ervoor gekozen om een broodje te halen en het thuis op te eten. We hebben het niet laat gemaakt en zijn mooi op tijd naar bed gegaan.

1. Gerrit Veeneman:
    15 oktober 2017
    Nou dat ff rustig aan doen was wel nodig zeker! Goede reis naar Miami.
  2. Corrie:
    15 oktober 2017
    Wauw wat een geluk dat jullie er op tijd achter kwamen. Dagje rust is ook super toch. Goede reis xxx