Orlando. Maandag 9 okt

9 oktober 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we heerlijk uitgeslapen. Als ontbijt stond er een gezonde (jeej, na 5 dagen fastfood) quiche voor ons klaar. Wat een verwennerij. We gaan nog veel meer van dit soort dingen meemaken de komende dagen!

Na een rustige opstart zijn Mark en ik de auto wezen omwisselen bij het vliegveld. Gelukkig het maar 30 min rijden. Maar dan nog, wat een gedoe.. Gelukkig ging het zonder problemen en waren we met 1,5uur weer terug. Kenny heeft ondertussen kaartjes voor 2 Disney parken gehaald. Top!
Kenny kent zoveel vriendelijke mensen. Zijn buren hebben een zwembad in de tuin en fietsen beschikbaar. We mogen elk moment van beide gebruik maken! Mogen gewoon in de tuin lopen en een duik nemen. Zijn broer wil, als we er tijd voor hebben, een BBQ organiseren. Zo'n bekende swimmingpool party. Aan het zwembad bij hem in de achtertuin. Heel leuk om zoveel gastvrijheid te krijgen van mensen die ons eigenlijk niet kennen. Heel lief!

Na een heerlijk zelfgemaakte lunch zijn we met Asher naar Kenny zijn moeder gegaan in Daytona beach. Hier laten we Asher voor 2 dagen zodat Kenny zijn handen vrij heeft om met ons op pad te gaan. Het is een uurtje rijden naar Daytona Beach en een groot stuk snelweg. Omdat het al aan het einde van de middag was en we nog even naar het strand wilden, zijn we helaas maar kort op bezoek geweest bij Kenny zijn moeder Minna en stiefvader Tony.
Bij het strand hebben we een stuk langs het water gelopen en een stuk van de zonsondergang gezien. Erg leuk een privé gids die je meeneemt naar de plekken waar hij is opgegroeid en op die manier achtergrondinformatie kan vertellen. Zo hebben we toffee gehaald bij een zaak 'zeno' die er al vanaf de jaren 70 staat! Natuurlijk voor onszelf ook een zakje meegenomen, jumjum..

Bij de pier stond een restaurant 'Joe's crab shag' waar we lekker hebben gegeten. Mark heeft voor het eerst garnalen gegeten (tussen een wrap) en hij vond het erg lekker!
Op de terug weg nog een kleine tour door de stad en op naar huis. Nog steeds wat moe, op tijd naar bed. Morgen staat er weer een drukke dag op planning.

1. Gerrit Veeneman:
    10 oktober 2017
    Mmmmmm....Salt water taffy from Zeno😊 hebben jullie je tanden met al t glazuur nog?
    Nou, zo te horen laat Kenny jullie heerlijk bij komen van t reisavontuur van Zondag. Geniet er maar van.
  2. Edith:
    10 oktober 2017
    Leuk hoor je eigen privé gids ! Heerlijk van genieten en veel plezier !
  3. Corrie:
    10 oktober 2017
    Wauw wat lekker allemaal die snoepjes.......

En dacht nog wie is Asher maar neem aan die schattige hond op de foto.
  4. Sylvia:
    10 oktober 2017
    Zo ik heb vandaag even alle verhalen van afgelopen week teruggelezen, haha! Super leuk om te lezen, jaloersmakend! Echt heel gaaf! Hoop dat jullie nog lekker verwend worden. En dat het goed gaat komen met jullie terugreis? Vast wel! Nu al zin in het volgende berichtje :)
  5. Andre:
    11 oktober 2017
    De verhalen geven mooi inzicht in wat jullie meemaken! blijven schrijven dus :-)
    Poolparty, BBQ, Beach .....wordt wennen als jullie teugkomen in kikkerland